peru 2 - Reisverslag uit Lima, Peru van Ellis Vervoort - WaarBenJij.nu peru 2 - Reisverslag uit Lima, Peru van Ellis Vervoort - WaarBenJij.nu

peru 2

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

19 Juli 2014 | Peru, Lima

Lima dag 2:
Na de ange reis van zo n 28 uur zijn we eindelijk in Peru aangekomen. Onderweg was t ff spannend toen we in een turbulentie terecht kwamen. Toen we ineens n aantal meter na beneden vielen begon iedereen in t vliegtuig te schreeuwen. Veel mensen hadden net drinken gekregen en dit vloog tijdens de turbulentie letterlijk door de lucht. Gelukkig duurde t maar even.
sNachts om 2 uur kwamen we aan in Lima in ons mooie hostal Casa Wayra. Eerst goed uitgeslapen en na een heerlijk ontbijt zijn we de stad in gegaan. In de bus kwamen we tot de ontdekking dat bijna niemand boven onze schouders uit kwam.
In de binnenstad werden we wel heel hartelijk ontvangen. Er was namelijk een grote parade van scholen. Docenten liepen voorop en daarachter dansten de kinderen en maakten muziek. Zij waren allemaal gekleed in traditionele kleding. Geweldig wat een feeststemming:-) Dit is was wat we ons konden herinnneren van Zuid Amerika. Hopelijk komen we nog vaak terecht in dergelijk feest!