yellow river - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Ellis Vervoort - WaarBenJij.nu yellow river - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Ellis Vervoort - WaarBenJij.nu

yellow river

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

04 Augustus 2014 | Peru, Cuzco

via een ongelooflijk mooie weg zijn we de andesbergen over gegaan via een pas van over de 4500m met ademnbenemnde uitzichten. Echt genoten. Daarna via een zandweg naar ons hostal gegaan. midden tussen de cacao, bananen en koffieplantages stond ons hostal yellow river ver weg van de bewoonde wereld. We hebben hier 2 nachten geslapen en met het gastvrije gezin meegegegeten. Vanuit het hostal zijn we op 12 augustus wandelen drichting Macchu Picchu gelopen. Eerst ruim 10 km via een heel mooi pad naar Santa Theresa waar we genoten hebben van de warmwaterbronnen. Daarna 10 km met een r¿taxi verder gehobbeld naar Hydroelectra. Vanuit dit treinstation hebben we weer ruim 14 km naar Agua Callientes gelopen.
N hele mooie route en we zagen vanuit het wandelpad diverse keren de ruines en de toppen van de machu picchu liggen.
Doodop kwamen we mij ons volgende hotel aan...