peru 3 - Reisverslag uit Paracas, Peru van Ellis Vervoort - WaarBenJij.nu peru 3 - Reisverslag uit Paracas, Peru van Ellis Vervoort - WaarBenJij.nu

peru 3

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg Ellis

20 Juli 2014 | Peru, Paracas

Na Lima reizen we naar Paracas een klein dorpje aan de kust. Hier hebben we met een speedboot een tocht gemaakt naar de Bellastos eilanden. Dit is een naturreservaat met veel vogels, zeehonden en de Humboldt pinguin.
smiddags gaan we naar het Paracas natuurreservaat. Dit is de woestijn met mooie rotsen aan zee.
Aan het eind van de middag reizen we naar de oase Huacachina midden in de woestijn. Heel apart zo.n groene oase tussen al het zand. DE volgende dag gaan we met een buggy door de woestijn racen. Heftig! maar wel super leuk. Savonds klimmen we een duin op om te genieten van de mooie zonsondergang.

• 26 Juli 2014 - 19:04

Jolanda:

Hoi Ellis en family, leuk dat t gelukt is en we jullie avonturen nu ook zo kunnen volgen. We wensen jullie nog heel veel moois en plezier toe daar aan de andere kant van de aardbol.
    Geniet ervan samen en we kijken naar jullie reisverslagen uit!
    (Foto's???)
    Groetjes van de Verbakeltjes